Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

Täpsustused:
Autor: Matthew Dixon, Ted McKenna, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 272, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13999431
Tasuta tarne
7297
9486
-23%
Müüja: Pro Baltic 4.5
Lisa korvi
762 / kuus

3 2433
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

9. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

9. juulist

249

Kuller

9. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

9. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

9. juulist

249

Kuller

9. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Pro Baltic 4.5

Toote kirjeldus: Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

"Matthew Dixon, coauthor of The Challenger Sale, offers a new approach to overcoming customer indecision and closing more sales. He and coauthor Ted McKenna apply research to the problem of customer indecision, and offer a new approach that turns the conventional wisdom on its head. Drawing on a new study of more than two and a half million sales conversations from across industry, they reveal that only by addressing the customer's fear of failure can a salesperson get indecisive buyers to go from verbally committing to actually making the purchase"--
From the bestselling co-author of The Challenger Sale, a paradigm-shattering approach to overcoming customer indecision and closing more salesIn sales, the worst thing you can hear from a customer isn’t “no.” It’s “I need to think about it.” When this happens, deeply entrenched business advice says to double down on your efforts to sell a buyer on all the ways they might win by choosing you and your business. But this approach backfires dramatically. Why? Because it completely gets wrong the primary driver behind purchasing decision-making: once purchase intent is established, customers no longer care about succeeding. What they really care about is not failing. For years, sales expert Matthew Dixon has been busting longstanding business myths. Now in The JOLT Effect, he and co-author Ted McKenna turn their trademark analysis and latest research to the vital and growing problem of customer indecision—and offer a shocking new approach that turns conventional wisdom on its head. Drawing on a brand-new, first-of-its-kind study of more than two and a half million sales conversations from across industry, they reveal the surprising truth that high-performing sales reps grasp and their average-performing peers don’t: only by addressing the customer’s fear of failure can you get indecisive buyers to go from verbally committing to actually pulling the trigger.   Packed with robust data, counterintuitive insights, and practical guidance, The JOLT Effect is the playbook for any salesperson or sales leader who wants to close the gap between customer intent and action—and close more sales.

Üldine tooteinfo: Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

Kauba ID: 13999431
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,15 x 0,23 m, 0,48 kg
Kirjastus: Bantam Doubleday Dell Publishing Group Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Matthew Dixon, Ted McKenna, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 272, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki