Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce 2017 4th ed. 2017

Täpsustused:
Autor: Efraim Turban, Judy Whiteside, David King, Jon Outland
Lehekülgede arv: 435
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 15830919
TASUTA TARNE al 20 €
11355
Lisa korvi
713 / kuus

3 3785
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

5. detsembrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

5. detsembrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce 2017 4th ed. 2017

This is a complete update of the best-selling undergraduate textbook on Electronic Commerce (EC). New to this 4th Edition is the addition of material on Social Commerce (two chapters); a new tutorial on the major EC support technologies, including cloud computing, RFID, and EDI; ten new learning outcomes; and video exercises added to most chapters. Wherever appropriate, material on Social Commerce has been added to existing chapters. Supplementary material includes an Instructor"s Manual; Test Bank questions for each chapter; Powerpoint Lecture Notes; and a Companion Website that includes EC support technologies as well as online files.The book is organized into 12 chapters grouped into 6 parts. Part 1 is an Introduction to E-Commerce and E-Marketplaces. Part 2 focuses on EC Applications, while Part 3 looks at Emerging EC Platforms, with two new chapters on Social Commerce and Enterprise Social Networks. Part 4 examines EC Support Services, and Part 5 looks at E-Commerce Strategy and Implementation. Part 6 is a collection of online tutorials on Launching Online Businesses and EC Projects, with tutorials focusing on e-CRM; EC Technology; Business Intelligence, including Data-, Text-, and Web Mining; E-Collaboration; and Competition in Cyberspace.the following="" tutorials="" are="" not="" related="" to="" any="" specific="" chapter.="" they="" cover="" the="" essentials="" ec="" technologies="" and="" provide="" a="" guide="" relevant="" resources.=""Chapter 1. Overview of Electronic Commerce.- Chapter 2. E-Commerce: Mechanisms, Platforms, and Tools.- Chapter 3. Retailing in Electronic Commerce: Products and Services.- Chapter 4. Business-to-Business E-Commerce.- Chapter 5. Innovative EC Systems: From E-Government to E-Learning, Knowledge Management, E-Health, and C2C Commerce.- Chapter 6. Mobile Commerce and the Internet of Things.- Chapter 7. Social Commerce: Foundations, Social Marketing, and Advertising.- Chapter 8. Social Enterprise and Other Social Commerce Topics.- Chapter 9. Marketing and Advertising in E-Commerce.- Chapter 10. E-Commerce Security and Fraud Issues and Protections.- Chapter 11. Electronic Commerce Payment Systems and Order Fulfillment.- Chapter 12. Implementation Issues: From Globalization to Justification, Privacy, and Regulation.

Üldine tooteinfo: Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce 2017 4th ed. 2017

Kauba ID: 15830919
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,21 x 0,28 m, 1,89 kg
Kirjastus: Springer International Publishing AG
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Efraim Turban, Judy Whiteside, David King, Jon Outland
Lehekülgede arv: 435
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce 2017 4th ed. 2017
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Introduction to Electronic Commerce and Social Commerce 2017 4th ed. 2017


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos