Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing

Täpsustused:
Autor: Jane Cunningham, Philippa Roberts
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2012
Kauba ID: 14017546
TASUTA TARNE al 20 €
1629
Lisa korvi
Sinu linn

Postkontor

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
219

Smartpost pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

6. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
199

Omniva pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
219

Smartpost pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
259

Kuller

6. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing

Women make 80 percent of all purchasing decisions and are therefore undoubtedly the largest and most important consumer group, yet women have been poorly understood and badly served by marketing that has operated as if all customers are inherently the same. A deep understanding of the differences between men and women leads to more relevant, meaningful ideas that will contribute significantly to a brand's success. Derived from the latest research on gender, readers will learn that women judge and purchase goods and services by four main codes: altruism, aesthetic, ordering, and affinity. This essentially new approach provides the tools, clear constructs, and case studies to help companies take full advantage of the opportunities offered by gender-based marketing.

Üldine tooteinfo: Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing

Kauba ID: 14017546
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,3 x 0,4 m, 0,3 kg
Kirjastus: Marshall Cavendish International (Asia) Pte Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jane Cunningham, Philippa Roberts
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2012

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Inside Her Pretty Little Head: A New Theory of Female Motivation and What it Means for Marketing
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki