How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Jenni Romaniuk, Bryon Sharp, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 256, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 14364321
TASUTA TARNE al 20 €
4789
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands 2nd Revised edition

This book will change the way you think about marketing forever. Following the success of international bestseller How Brands Grow: What Marketers Dont Know, How Brands Grow Part 2 takes readers further on a journey to smarter, evidence-based marketing. How Brands Grow Part 2 is about the fundamentals of buying behaviours and brand performance DS fundamentals that provide a consistent roadmap for brand growth, and improved marketing productivity. This revised edition includes updates to all chapters and the addition of a new chapter, 'Getting Downto Business-to-Business Markets'.

Üldine tooteinfo: How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands 2nd Revised edition

Kauba ID: 14364321
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,16 x 0,24 m, 0,52 kg
Kirjastus: Oxford University Press Australia
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Jenni Romaniuk, Bryon Sharp, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 256, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: How Brands Grow 2 Revised Edition: Including Emerging Markets, Services, Durables, B2B and Luxury Brands 2nd Revised edition


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos