Otsid jõulukingitusi? Üle 4 miljoni toote, tasuta tarne ja alati soodsad hinnad! 

Global Marketing Strategy: An Executive Digest 2nd ed. 2022

Täpsustused:
Autor: Bodo B. Schlegelmilch
Lehekülgede arv: 416
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 16129714
TASUTA TARNE al 20 €
7006
Lisa korvi
732 / kuus

3 2336
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

29. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

29. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Global Marketing Strategy: An Executive Digest 2nd ed. 2022

This book has been written for experienced managers and students in postgraduate programs, such as MBA or specialized master's programs. In a systematic yet concise manner, it addresses all major issues companies face when conducting business across national and cultural boundaries, including assessing and selecting the most promising overseas markets, evaluating market entry alternatives, and examining the forces that drive adaptation versus standardization of the marketing mix. It looks at the various global marketing challenges from a strategic perspective and also addresses topics not usually found in international marketing texts, such as aligning marketing strategies with global organizational structures and managing the relationship between national subsidiaries, regional headquarters, and global headquarters, as well as corporate social responsibility challenges and pertinent future trends that are likely to affect global business. A guide to suitable video resources giving additional background to this book can be downloaded by all readers by contacting the author. Instructors can also obtain additional support material for teaching. Please email Bodo Schlegelmilch at WU Vienna, using your institutional email and stating your university affiliation: - More than 400 PowerPoint slides covering the material in each chapter- Open Ended Questions - A comprehensive multiple choice test bank with solutions

Üldine tooteinfo: Global Marketing Strategy: An Executive Digest 2nd ed. 2022

Kauba ID: 16129714
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,69 kg
Kirjastus: Springer Nature Switzerland AG
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Bodo B. Schlegelmilch
Lehekülgede arv: 416
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Global Marketing Strategy: An Executive Digest 2nd ed. 2022
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki