Friction/Reward: Be your customer's first choice

Täpsustused:
Autor: Richard Hammond, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 216, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 13560311
2115
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
3827
-
4499
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

27. maist

000

Postkontor

27. maist

199

Omniva pakiautomaat

27. maist

219

DPD pakiautomaat

27. maist

249

Smartpost pakiautomaat

27. maist

259

Kuller

27. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

27. maist

199

Omniva pakiautomaat

27. maist

219

DPD pakiautomaat

27. maist

249

Smartpost pakiautomaat

27. maist

259

Kuller

27. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
3827 5392
KATARATA
4499
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Friction/Reward: Be your customer's first choice

This business book is great for leaders, middle managers and entrepreneurs interested in the following categories; Small Business Entrepreneurship Marketing Strategy Branding Customer Experience Make it easy for customers to choose you; whatever your business, product or service. With customers now subconsciously weighing up their massively expanded options in terms of purchase friction (how easy it is to spend) and shopping reward (the extras inherent to the buying experience); your job is to make it easy for them to choose you When is high friction bad? Friction includes frustrations like putting a coin in a supermarket trolley lock, too many clicks, and hidden frictions from awkward presentation, process and offer. Reward includes quality of business support, amazing retail environments, even emotional issues such as trust and belonging. When is high friction good? What value do different customers place on friction and reward across different buying scenarios? How can I benchmark against competitors? And, where are the big opportunities and where should we focus effort and resource? How do I market improved experiences to win customers? Friction Reward teaches you how to understand, measure and improve every single possible customer interaction by applying techniques outlined in the book to your customer experiences and organisations. Readers will: Create easier, faster and improved customer experiences by reducing friction and increasing reward. Discover how reducing friction attracts new customers, increases spend from existing ones and gives you a competitive advantage. Understand how the world's leading retailers, B2B sellers and public service providers are winning using these insights. Learn how to apply practical tools and technologies to their own customer and user scenarios both online and in the physical world.

Üldine tooteinfo: Friction/Reward: Be your customer's first choice

Kauba ID: 13560311
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Pearson Education Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Richard Hammond, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 216, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Friction/Reward: Be your customer's first choice
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(125 ostja hinnangud)
-29%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

18. maist

000
Võimalikud tarneviisid
3827 5392
Müüja: KATARATA 4.6
(1395 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

24. maist

000
Võimalikud tarneviisid
4499