Nüüdsest alates! TASUTA TARNE üle Eesti KÕIGILE al. 20 € ostust! 

Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition

Täpsustused:
Autor: B. Joseph Pine II, James H. Gilmore, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 368, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 12979736
Tasuta tarne
5281
7137
-26%
Müüja: Minced 4.4
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
5599
-
6790
Lisa korvi
698 / kuus

3 1761
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

15. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

15. juulist

249

Kuller

15. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

15. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

15. juulist

249

Kuller

15. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
5599
Pro Baltic
6790 8827
Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition

This book outlines foundational principles, design frameworks, and operating guidelines to help companies create memorable experiences that engage customers. It describes the four areas of experience that capture customer attention, namely entertainment, educational, escapist, and aesthetic aspects; making experiences cohesive through themes; customizing personal experiences; enacting the drama of an experience through the concept of business theatre in which an event is enacted by performers; and creating transformational experiences. This edition has a new preface. Annotation ©2020 Ringgold, Inc., Portland, OR (protoview.com)
Time is limited. Attention is scarce. Are you engaging your customers?Apple Stores, Disney, LEGO, Starbucks. Do these names conjure up images of mere goods and services, or do they evoke something more--something visceral?Welcome to the Experience Economy, where businesses must form unique connections in order to secure their customers' affections--and ensure their own economic vitality.This seminal book on experience innovation by Joe Pine and Jim Gilmore explores how savvy companies excel by offering compelling experiences for their customers, resulting not only in increased customer allegiance but also in a more profitable bottom line. Translated into thirteen languages, The Experience Economy has become a must-read for leaders of enterprises large and small, for-profit and nonprofit, global and local.Now with a brand-new preface, Pine and Gilmore make an even stronger case for experiences as the critical link between a company and its customers in an increasingly distractible and time-starved world. Filled with detailed examples and actionable advice, The Experience Economy helps companies create personal, dramatic, and even transformative experiences, offering the script from which managers can generate value in ways aligned with a strong customer-centric strategy.

Üldine tooteinfo: Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition

Kauba ID: 12979736
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Kirjastus: Harvard Business Review Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: B. Joseph Pine II, James H. Gilmore, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 368, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Experience Economy, With a New Preface by the Authors: Competing for Customer Time, Attention, and Money Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1464 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

10. juulist

000
Võimalikud tarneviisid
5599
Müüja: Pro Baltic 4.5
(471 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

4. juulist

000
Võimalikud tarneviisid
6790 8827