End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Carlos Gil, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 288, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12982096
Tasuta tarne
3399
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
5184
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

8. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

8. juulist

249

Kuller

8. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

8. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

8. juulist

249

Kuller

8. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
5184 6740
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition

WINNER: American Book Fest Best Book Awards 2020 - Marketing and Advertising category WINNER: NYC Big Book Award 2020 - Business: Small Business and Entrepreneurship category WINNER: BookAuthority Best New Book to Read in 2020 - Social Media Marketing category FINALIST: Business Book Awards 2020 - International Business Book category In a post-pandemic society, how can brands adapt to the new age of marketing without alienating their customers or clients? How can companies remain relevant in an era where a TikTok influencer has more impact than a billion-dollar corporation? The answer is to be human. In today's fragmented and noisy digital ecosystem, more people appreciate the value of authentic marketing and an engaged community than the number of likes on a post or what their favorite brand has on sale. The End of Marketing revolutionizes the way brands, agencies and marketers should approach marketing to reach today's consumers. Using lessons from celebrities including DJ Khaled, Kim Kardashian, Ja Rule and Kanye West, and organizations such as Marriott, Wendy's, Airbnb, Zoom and others, this book teaches you the framework to help you reclaim organic engagement, develop strategies for engaging customers and become a marketing savage. This fully updated second edition of The End of Marketing will teach you how to remain digitally relevant in a post-pandemic world where algorithms dominate, organic reach is dwindling and consumers don't want to be sold to; they want to be engaged.

Üldine tooteinfo: End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition

Kauba ID: 12982096
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Carlos Gil, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 288, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

End of Marketing: Humanizing Your Brand in the Age of Social Media 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.5
(467 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

2. juulist

000
Võimalikud tarneviisid
5184 6740