Copywriting Third Edition: Successful writing for design, advertising and marketing

Täpsustused:
Autor: Gyles Lingwood, Mark Shaw, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 240, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 14278561
2884
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4589
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

4. veebruarist

000

Postkontor

4. veebruarist

000

Kuller

4. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

4. veebruarist

000

Postkontor

4. veebruarist

000

Kuller

4. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
4589 5399
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Copywriting Third Edition: Successful writing for design, advertising and marketing

Writing copy is often assumed to be a natural talent. However, there are simple techniques you can employ to craft strong written content with ease. This revised edition teaches the art of writing great copy for digital media, branding, advertising, direct marketing, retailing, catalogues, company magazines and internal communications, and aspects of writing for social media are integrated throughout. There are also new interviews and case studies. Using a series of exercises and up-to-date illustrated examples of award-winning campaigns and communication, *Copywriting, Third Edition takes you through step-by-step processes that can help you to write content quickly and effectively.

Üldine tooteinfo: Copywriting Third Edition: Successful writing for design, advertising and marketing

Kauba ID: 14278561
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,17 x 0,24 m, 0,64 kg
Kirjastus: Quercus Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Gyles Lingwood, Mark Shaw, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 240, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Copywriting Third Edition: Successful writing for design, advertising and marketing
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Copywriting Third Edition: Successful writing for design, advertising and marketing

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1884 ostja hinnangud)
-15%

Omniva pakiautomaat

27. jaanuarist

000
Võimalikud tarneviisid
4589 5399

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos