Chinese Innovation And Branding Leaps

Täpsustused:
Autor: Serdar S Durmusoglu
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12201477
11080
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
14499
-
16658
Lisa korvi
696 / kuus

3 3694
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. juunist

000

Postkontor

14. juunist

199

Omniva pakiautomaat

14. juunist

219

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

259

Kuller

14. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

14. juunist

199

Omniva pakiautomaat

14. juunist

219

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

259

Kuller

14. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
14499
Modamo
16658
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Chinese Innovation And Branding Leaps

China is the largest emerging market economy and the second largest economy in the world. This fact makes better understanding of the experiences of Chinese firms globally and firms in China crucial factors for enhanced success. In essence, this book focuses on providing conceptual as well as in-depth case and other empirical studies on the challenges faced and lessons learned regarding the 'management of innovation, knowledge management, and branding' by Chinese firms in the global arena as well as foreign firms in China.

Üldine tooteinfo: Chinese Innovation And Branding Leaps

Kauba ID: 12201477
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: World Scientific Publishing Co Pte Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Serdar S Durmusoglu
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Chinese Innovation And Branding Leaps
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1421 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

13. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
14499
Müüja: Modamo 5
(4 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

13. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
16658