Otsid jõulukingitusi? Üle 4 miljoni toote, tasuta tarne ja alati soodsad hinnad! 

Bridging the Gap: An introduction to intercultural communication with China

Täpsustused:
Autor: Catherine Xiang
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2024
Kauba ID: 30063548
TASUTA TARNE al 20 €
2034
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

29. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

29. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

29. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Bridging the Gap: An introduction to intercultural communication with China

This is the first title in the new "Global Business" series of books written by leading experts in the field of international business and management. The book aims to provide a practical understanding of the key concepts and issues involved in communicating in today's multi-cultural world. The author takes China as the prime example of the cultural barriers presented to non-Chinese businesspeople. By combining theory and practice, the book presents insights and techniques in inter-cultural communication. How does our language reflect our thoughts? What is the relationship between our culture and communication? How can we overcome cross-cultural boundaries and communicate effectively both in interpersonal or business settings? AUTHOR: Dr. Catherine Hua Xiang is an established author and applied linguist. She is Head of East Asian Languages at LSE, Programme Director of LSE's BSc International Relations and Chinese course, as well as UK Director of LSE Confucius Institute for Business London. She is also a consultant to companies wishing to engage with China.

Üldine tooteinfo: Bridging the Gap: An introduction to intercultural communication with China

Kauba ID: 30063548
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Kirjastus: LID Publishing
Autor: Catherine Xiang
Lehekülgede arv: 192
Ilmumisaasta: 2024

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Bridging the Gap: An introduction to intercultural communication with China
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki