Branding that Means Business: Economist Edge: books that give you the edge Main

Täpsustused:
Autor: Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 240, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 13285276
1423
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

17. juunist

000

Postkontor

17. juunist

199

Omniva pakiautomaat

17. juunist

219

DPD pakiautomaat

17. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

17. juunist

259

Kuller

17. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

17. juunist

199

Omniva pakiautomaat

17. juunist

219

DPD pakiautomaat

17. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

17. juunist

259

Kuller

17. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Branding that Means Business: Economist Edge: books that give you the edge Main

'The most insightful book on branding of the last 20 years' Rory Sutherland, Vice Chairman of Ogilvy Now, more than ever, your brand is either loved - or it's noise. In a world defined by digital products and immediate gratification, how can your brand stand out? When consumers can easily have anything, how can your brand be the one thing they can't live without? To rise to this challenge, brands must shape not just what consumers buy, but how they act, feel and connect. This requires a new perspective, one that goes beyond business and into the fundamentals of human behaviour. Branding that Means Business combines the latest business thinking with psychology, sociology, and anthropology to show that a brand can't serve a business unless it connects with people. Equipped with these human-based perspectives, you'll have the tools to create, enhance and distinguish your brand in new and impactful ways - and make it a must-have in the minds and lives of your consumers.

Üldine tooteinfo: Branding that Means Business: Economist Edge: books that give you the edge Main

Kauba ID: 13285276
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,13 x 0,2 m, 0,2 kg
Kirjastus: Profile Books Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Matt Johnson, Tessa Misiaszek, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 240, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Branding that Means Business: Economist Edge: books that give you the edge Main
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki