Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Täpsustused:
Autor: Erik Du Plessis
Lehekülgede arv: 272, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 12385803
4389
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

10. veebruarist

000

Postkontor

10. veebruarist

000

Kuller

10. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

10. veebruarist

000

Postkontor

10. veebruarist

000

Kuller

10. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

The Branded Mind is about how people think, in particular how people think about brands. It explores what we know about the structure of the brain and how different parts of the brain interact. Then it goes on to explain how this relates to current marketing theories on consumer behavior. It investigates developments in neuroscience and neuromarketing and how brain science can contribute to marketing and brand-building strategies. Including research by Millward Brown, one of the world's top market research companies, it touches on key topics such as the nature of feelings, emotions and moods, personality, measuring the brain, consumer behavior and decision making and market segmentation.
The Branded Mind is about how people think, in particular how people think about brands. It explores what we know about the structure of the brain and how different parts of the brain interact. Then it goes on to explain how this relates to current marketing theories on consumer behavior. It investigates developments in neuroscience and neuromarketing and how brain science can contribute to marketing and brand-building strategies.

Üldine tooteinfo: Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Kauba ID: 12385803
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Erik Du Plessis
Lehekülgede arv: 272, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Branded Mind: What Neuroscience Really Tells Us About the Puzzle of the Brain and the Brand

Reklaam

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos