Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy

Täpsustused:
Autor: Terry Smith, Tom Williams
Lehekülgede arv: 620
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15949814
TASUTA TARNE al 20 €
5725
Lisa korvi
757 / kuus

3 1909
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

9. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

9. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

9. detsembrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

9. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

9. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

9. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

9. detsembrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy

Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy explores the symbiosis of theory-based, practice-informed, and applied strategic brand management, providing an intellectual, sociological, and philosophical inquiry, as well as being a practical manual analysing how companies and consumers co-create and build sustainable brand meaning with purpose. It presents the application of insight from data-driven, customer-specific marketing research, offering both a descriptive and prescriptive mixture of contextual experience and theoretical expertise. Researched and written as an academic text for Masters’ level and Executive Education, the book’s theory-practice approach lends itself to a broader practitioner/executive education market that wants actionable practical insight, grounded in robust, accessible theory. As evidenced in the book’s omni-subject ‘fusion’ approach, the authors have extensive expertise and experience in the broad conceptual, practical, and pedagogical aspects of marketing as students, managers, authors, academics, consultants and teaching across a broad marketing spectrum at every level of undegraduate, postgraduate and post-experience. Through Williams’ FUZE - a unique company that specialises in (experience management) insight-driven continuous improvement through embedded organisational learning - the book draws on expertise in evaluating customer-culture-employee experiences against organisation’s branding strategy through target learning, featuring a unique blend of targeted ‘empirical case data’, cutting-edge methodologies, and academic expertise.

Üldine tooteinfo: Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy

Kauba ID: 15949814
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 1,04 kg
Kirjastus: De Gruyter
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Terry Smith, Tom Williams
Lehekülgede arv: 620
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Brand Fusion: Purpose-driven brand strategy
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki