Apology Impulse: How the Business World Ruined Sorry and Why We Can't Stop Saying It

Täpsustused:
Autor: Cary Cooper, Sean O'Meara
Lehekülgede arv: 360, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 12932531
Tasuta tarne
3429
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4121
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

10. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

10. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

10. juulist

249

Kuller

10. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

10. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

10. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

10. juulist

249

Kuller

10. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
4121 5745
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Apology Impulse: How the Business World Ruined Sorry and Why We Can't Stop Saying It

Discover how we became addicted to apologies without really saying sorry, understand when and how to make meaningful amends and why respectfully holding your ground makes you better at being sorry.
Saying sorry is in crisis. On one hand there are anxious PR aficionados and social media teams dishing out apologies with alarming frequency. On the other there are people and organizations who have done truly terrible things issuing much-delayed statements of mild regret. We have become addicted to apologies but immune from saying sorry. In January 2018 there were 35 public apologies from high-profile organizations and individuals. That's more than one per day. Between them, in 2017, the likes of Facebook, Mercedes Benz and United Airlines issued over 2,000 words of apologies for their transgressions. Alarmingly, the word 'sorry' didn't appear once. This perfectly timed book examines the psychology, motivations and even the economic rationale of giving an apology in the age of outrage culture and on-demand contrition. It reveals the tricks and techniques we all use to evade, reframe and divert from what we did and demonstrates how professionals do it best. Providing lessons for businesses and organizations, you'll find out how to give meaningful apologies and know when to say sorry, or not say it at all. The Apology Impulse is the perfect playbook for anyone - from social media executive through to online influencers and CEOs - who apologise way too much and say sorry far too infrequently.

Üldine tooteinfo: Apology Impulse: How the Business World Ruined Sorry and Why We Can't Stop Saying It

Kauba ID: 12932531
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Kogan Page Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Cary Cooper, Sean O'Meara
Lehekülgede arv: 360, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Apology Impulse: How the Business World Ruined Sorry and Why We Can't Stop Saying It
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(197 ostja hinnangud)
-28%

Omniva pakiautomaat

11. juulist

000
Võimalikud tarneviisid
4121 5745