Qualitative Research In Marketing And Management: Doing Interpretive Research Projects 2Nd New Edition

Täpsustused:
Kauba ID: 3657313
TASUTA TARNE al 20 €
9099
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
698 / kuus

3 3033
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

6. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

6. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

6. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

6. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

6. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

6. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

6. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

6. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 84% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Qualitative Research In Marketing And Management: Doing Interpretive Research Projects 2Nd New Edition

This is a practical and accessible, yet sophisticated introduction to interpretive methods for doing qualitative research projects and dissertations. Bringing together concepts of qualitative research from ethnography, phenomenology, critical discourse analysis, semiotics, literary analysis, postmodernism and poststructuralism, this textbook offers an accessible and comprehensive introduction to the subject. Utilising a uniquely pragmatic approach, it bridges the gap between advanced, specialised books on research traditions with more general introductory business research books.This new edition has been fully updated to include new examples, explorations of the field, and an improved pedagogy with better exposition of key issues and concepts, as well as more schematics and diagrams to aid understanding. The first half of the book considers the practicalities of research and writing a research project, including the craft of academic writing, the critical literature review, the role of the independent research project as part of university courses, suggested projected structures, standards of academic scholarship, and the main techniques for gathering qualitative data. The book’s second half deals with abstract concepts and advanced theory by looking at key theoretical traditions that guide the interpretation of qualitative data.It is perfect for advanced undergraduate and postgraduate students of marketing, management, consumer behaviour and research methods. It will also be useful as a primer for practitioners in qualitative research.

Üldine tooteinfo: Qualitative Research In Marketing And Management: Doing Interpretive Research Projects 2Nd New Edition

Kauba ID: 3657313
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,4 kg
Raamat väljavõttega: Ei

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Qualitative Research In Marketing And Management: Doing Interpretive Research Projects 2Nd New Edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Qualitative Research In Marketing And Management: Doing Interpretive Research Projects 2Nd New Edition


Parimad pakkumised müüjalt KATARATA