Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition

Täpsustused:
Autor: Pole täpsustatud
Lehekülgede arv: Täpsustamata
Ilmumisaasta: Täpsustamata
Kauba ID: 14583771
4728
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
8089
-
8598
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

4. veebruarist

000

Postkontor

4. veebruarist

000

Kuller

4. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. veebruarist

000

Smartpost pakiautomaat

4. veebruarist

000

Postkontor

4. veebruarist

000

Kuller

4. veebruarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
8089 10537
KATARATA
8199
EasyShop
8598
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition

From theme parks and museums to zoos and aquariums, attractions draw millions of visitors each year. Regardless of type, they all share one common denominator - they are intended to provide visitors with memorable experiences. This book offers information about how to promote and market tourism attractions for maximum results. It looks at different approaches, strategies, tools, and techniques marketers can use when promoting their organizations to the public. Topics include advertising and marketing; media relations; social media marketing; sales promotion and merchandising; special events; guest relations and customer service; employee relations; crisis communications; and social responsibility and sustainability. In addition, it includes a variety of examples from attractions that have implemented successful promotion and marketing activities. Whether in the form of a news story, television commercial, brochure, website, Facebook posting, or special event, promotion and marketing have the potential to show customers the possibilities that await them. This book addresses the many different ways to reach this potential. It explains how to make the most of promotion and marketing to bring people into an attraction and keep them coming back for more. Attracting Attention offers valuable information for practitioners and for students enrolled in tourism, hospitality management, marketing, and communications programs. It is a handy resource for those working for attractions and tourism-related organizations.

Üldine tooteinfo: Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition

Kauba ID: 14583771
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,01 x 0,18 x 0,25 m, 0,4 kg
Kirjastus: Peter Lang Publishing Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Entsüklopeediad
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Pole täpsustatud
Lehekülgede arv: Täpsustamata
Ilmumisaasta: Täpsustamata

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Attracting Attention: Promotion and Marketing for Tourism Attractions New edition

Reklaam

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.4
(797 ostja hinnangud)
-23%

Omniva pakiautomaat

28. jaanuarist

000
Võimalikud tarneviisid
8089 10537
Müüja: KATARATA 4.6
(1884 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

31. jaanuarist

000
Võimalikud tarneviisid
8199
Müüja: EasyShop 4.4
(637 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

23. jaanuarist

000
Võimalikud tarneviisid
8598

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos