How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world Revised and expanded edition

Täpsustused:
Autor: Michael Bierut
Lehekülgede arv: 352
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 14360046
TASUTA TARNE al 20 €
4431
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
7433
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Pro Baltic
7433 9690
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world Revised and expanded edition

Protege of design legend Massimo Vignelli and partner in the New York office of the international design firm Pentagram, Michael Bierut has had one of the most varied careers of any living graphic designer. The projects he presents in this book illustrate the breadth of activity that graphic design encompasses today, his goal being to demonstrate not a single ideology, but the enthusiastically eclectic approach that has been a hallmark of his career. Each project is told in Bierut's own entertaining voice and shown through historic images, preliminary drawings (including full-size reproductions of the notebooks he has maintained for over thirty-five years), working models and rejected alternatives, as well as the finished work. Along the way, he provides insights into the creative process, his working life, his relationship with clients, and the struggles that any design professional faces in bringing innovative ideas to the world today. This revised and expanded edition of Bierut's bestselling monograph features new projects for major clients, such as Mastercard and The Poetry Foundation. Inspiring, informative and authoritative, How to... is a bible of graphic design ideas. With 833 illustrations in colour

Üldine tooteinfo: How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world Revised and expanded edition

Kauba ID: 14360046
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,25 x 0,25 m, 2,1 kg
Tüüp: Disain
Kirjastus: Thames & Hudson Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Michael Bierut
Lehekülgede arv: 352
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world Revised and expanded edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: How to use graphic design to sell things, explain things, make things look better, make people laugh, make people cry, and (every once in a while) change the world Revised and expanded edition

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Pro Baltic 4.4
(733 ostja hinnangud)
-23%
0 €

Omniva pakiautomaat

3. jaanuarist

000
Võimalikud tarneviisid
7433 9690

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos