How To Win Work: The architect's guide to business development and marketing

Täpsustused:
Autor: Jan Knikker
Lehekülgede arv: 216
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 14365691
TASUTA TARNE al 20 €
4979
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

14. jaanuarist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

14. jaanuarist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: How To Win Work: The architect's guide to business development and marketing

You are a great designer, but no one knows you. Now what? By directly confronting the burning question 'How do you win work?', this book addresses the key purpose of architects investing time and effort in public relations and marketing. Written by one of the most influential and perceptive voices in business development, Jan Knikker, Partner for Strategy and Development at MVRDV, the narrative simultaneously informs and excites, making marketing accessible and compelling for all architects regardless of sector and practice size. Knikker draws on over 20 years' experience at the forefront of global practice at MVRDV and OMA, shaping their public images and business strategies. Bridging the distance between architects and marketing, he provides practical tips and best practice guidance, ranging from strategic business plans to the nuts and bolts of writing press releases and fee proposals. Successful PR has to be more than skin deep. It needs to rest on strong and stable foundations. Knikker emphasises the importance of nurturing a creative and innovative practice culture, which also invests in core values, such as being a good employer and professional ethics. The result of extensive research, Knikker draws on fresh insights and approaches from a wide range of architects in the UK and internationally: * David Miller Architects * Coffey Architects * Studio MUTT * MgMaStudio * Feilden Fowles * Powerhouse Company * Shedkm.

Üldine tooteinfo: How To Win Work: The architect's guide to business development and marketing

Kauba ID: 14365691
Kategooria: Arhitektuuriraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Kirjastus: RIBA Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud arhitektuurist
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jan Knikker
Lehekülgede arv: 216
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

How To Win Work: The architect's guide to business development and marketing
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: How To Win Work: The architect's guide to business development and marketing


Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos