Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

Täpsustused:
Autor: Ian Robertson
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 2013
Kauba ID: 13519881
1610
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

4. juunist

000

Postkontor

4. juunist

199

Omniva pakiautomaat

4. juunist

219

DPD pakiautomaat

4. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

4. juunist

259

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

4. juunist

199

Omniva pakiautomaat

4. juunist

219

DPD pakiautomaat

4. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

4. juunist

259

Kuller

4. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

What makes a winner? Why do some succeed both in life and in business, and others fail? The 'winner effect' is a term used in biology to describe how an animal that has won a few fights against weak opponents is much more likely to win later bouts against stronger contenders. As Ian Robertson reveals, it applies to humans, too. Success changes the chemistry of the brain, making you more focused, smarter, more confident and more aggressive. And the more you win, the more you will go on to win. But the downside is that winning can become physically addictive. By understanding what the mental and physical changes are that take place in the brain of a 'winner', how they happen, and why they affect some people more than others, Robertson explains what makes a winner or a loser - and how we can use the answers to these questions to understand better the behaviour of our business colleagues, employees, family and friends.

Üldine tooteinfo: Winner Effect: The Science of Success and How to Use It

Kauba ID: 13519881
Kategooria: Eneseabiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,35 x 0,25 x 0,1 m, 0,5 kg
Kirjastus: Bloomsbury Publishing PLC
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud emotsionaalse intelligentsuse arendamiseks
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Ian Robertson
Lehekülgede arv: 320
Ilmumisaasta: 2013

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Winner Effect: The Science of Success and How to Use It
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki