Basics of Media Writing: A Strategic Approach 2nd Revised ed.

Täpsustused:
Autor: Scott A. Kuehn, James Andrew Lingwall
Ilmumisaasta: 2017
Lehekülgede arv: 568
Kauba ID: 14572716
TASUTA TARNE al 20 €
19510
25415
-23%
Müüja: Pro Baltic 4.5
Lisa korvi
737 / kuus

3 6504
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

27. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

27. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Pro Baltic 4.5

Toote kirjeldus: Basics of Media Writing: A Strategic Approach 2nd Revised ed.

The Basics of Media Writing: A Strategic Approach helps readers develop the essential writing skills and professional habits needed to succeed in 21st-century media careers. This research-driven, strategy-based media writing textbook digs deeply into how media professionals think and write in journalism, public relations, advertising, and other forms of strategic communication. Authors Scott A. Kuehn and Andrew Lingwall have created two comprehensive writing models to help students overcome their problems in finding and developing story topics by giving them “starting points” to begin writing. The Professional Strategy Triangle model shows students how to think critically about the audience, the situation, and the message before starting a news story or persuasive piece and the FAJA four-point model asks students a series of questions about their story type (Fact, Analysis, Judgment, or Action) to guide them to the right angle or organizational structure for their message. Rooted in classical rhetorical methods, this step-by-step technique enables readers to strategically approach each writing task, no matter the format.

Üldine tooteinfo: Basics of Media Writing: A Strategic Approach 2nd Revised ed.

Kauba ID: 14572716
Kategooria: Võõrkeele õppematerjalid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,02 x 0,19 x 0,23 m, 0,85 kg
Tüüp: Võõrkeele õppematerjal
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Scott A. Kuehn, James Andrew Lingwall
Ilmumisaasta: 2017
Lehekülgede arv: 568

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Basics of Media Writing: A Strategic Approach 2nd Revised ed.
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki