Public and Their Platforms: Public Sociology in an Era of Social Media

Täpsustused:
Autor: Mark Carrigan, Lambros Fatsis
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2 021
Kauba ID: 12211956
5599
Müüja: KATARATA 4.6
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
6113
Lisa korvi
740 / kuus

3 1867
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

8. juunist

000

Postkontor

11. juunist

199

Omniva pakiautomaat

11. juunist

219

DPD pakiautomaat

11. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

11. juunist

259

Kuller

11. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

11. juunist

199

Omniva pakiautomaat

11. juunist

219

DPD pakiautomaat

11. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

11. juunist

259

Kuller

11. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
6113 8136
Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Public and Their Platforms: Public Sociology in an Era of Social Media

As social media is increasingly becoming a standard feature of sociological practice, this timely book rethinks the role of these mediums in public sociology and what they can contribute to the discipline in the post-Covid world. It reconsiders the history and current conceptualisations of what sociology is, and analyse what kinds of social life emerge in and through the interactions between “intellectuals”, “publics”, and “platforms” of communication. Cutting across multiple disciplines, this pioneering work envisions a new kind of public sociology that brings together the digital and the physical to create public spaces where critical scholarship and active civic engagement can meet in a mutually reinforcing way.
Cutting across multiple disciplines, this book maps out a new role for the public sociologist in the post-Covid world. It envisions a new kind of public sociology that brings together “the digital” and the “physical” to create public spaces where critical scholarship and active civic engagement can meet in a mutually reinforcing way.

Üldine tooteinfo: Public and Their Platforms: Public Sociology in an Era of Social Media

Kauba ID: 12211956
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Bristol University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mark Carrigan, Lambros Fatsis
Lehekülgede arv: 256
Ilmumisaasta: 2 021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Public and Their Platforms: Public Sociology in an Era of Social Media
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(152 ostja hinnangud)
-24%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

4. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
6113 8136