Mainstreaming and Game Journalism

Täpsustused:
Autor: David B. Nieborg, Maxwell Foxman
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 19390628
4195
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. juunist

000

Smartpost pakiautomaat

21. juunist

000

Omniva pakiautomaat

21. juunist

000

Postkontor

21. juunist

000

DPD pakiautomaat

21. juunist

249

Kuller

21. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Smartpost pakiautomaat

21. juunist

000

Omniva pakiautomaat

21. juunist

000

Postkontor

21. juunist

000

DPD pakiautomaat

21. juunist

249

Kuller

21. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Mainstreaming and Game Journalism

Why games are still niche and not mainstream, and how journalism can help them gain cultural credibility.Mainstreaming and Game Journalism addresses both the history and current practice of game journalism, along with the roles writers and industry play in conveying that the medium is a “mainstream” form of entertainment. Through interviews with reporters, David B. Nieborg and Maxwell Foxman retrace how the game industry and journalists started a subcultural spiral in the 1980s that continues to this day. Digital play became increasingly exclusionary by appealing to niche audiences, relying on hardcore fans and favoring the male gamer stereotype. At the same time, this culture pushed journalists to the margins, leaving them toiling to find freelance gigs and deeply ambivalent about their profession.Mainstreaming and Game Journalism also examines the bumpy process of what we think of as “mainstreaming.” The authors argue that it encompasses three overlapping factors. First, for games to become mainstream, they need to become more ubiquitous through broader media coverage. Second, an increase in ludic literacy, or how-to play games, determines whether that greater visibility translates into accessibility. Third, the mainstreaming of games must gain cultural legitimacy. The fact that games are more visible does little if only a few people take them seriously or deem them worthy of attention. Ultimately, Mainstreaming and Game Journalism provocatively questions whether games ever will—or even should—gain widespread cultural acceptance.

Üldine tooteinfo: Mainstreaming and Game Journalism

Kauba ID: 19390628
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: MIT Press Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Autor: David B. Nieborg, Maxwell Foxman
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Mainstreaming and Game Journalism
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki