Introduction to Global Media for the Twenty-First Century

Täpsustused:
Autor: Ole J. Mjos
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15429039
Tasuta tarne
6564
8676
-24%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
868 / kuus

3 2188
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

27. juunist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

27. juunist

Tasuta tarne
000

Postkontor

27. juunist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

27. juunist

249

Kuller

27. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

27. juunist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

27. juunist

Tasuta tarne
000

Postkontor

27. juunist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

27. juunist

249

Kuller

27. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Introduction to Global Media for the Twenty-First Century

An Introduction to Global Media for the 21st Century provides a thorough introduction to the field of global media today. The book presents the key changes taking place as the global media landscape evolves and discusses the main theories and central concepts of the field, to explain and analyze these developments.Tracing first the formative development of an international and global media landscape throughout the 20th century from the telegraph, television and film export, and transnational television to the Internet, the book then focuses on developments in the 21st century. These include:- the digitization of the global media and communications sector- the popularization and commercialization of the Internet and digital infrastructure such as the smartphone and platforms- the emergence and consolidation of global online media and services- the production and distribution of digital media content- the monetization and exploitation of user data- the role of the media users and audiences in the digital age. Case studies throughout all chapters illustrate crucial developments in this global media landscape. These developments are also seen in the light of geopolitical developments, and the rise of China in particular, as well as the increasing focus on sustainable and social development across industries and the world society.

Üldine tooteinfo: Introduction to Global Media for the Twenty-First Century

Kauba ID: 15429039
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,23 m, 0,3 kg
Kirjastus: Bloomsbury Publishing PLC
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Ole J. Mjos
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Introduction to Global Media for the Twenty-First Century
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki