Fieseler Fi 156 Storch: The First Stol Aircraft

Täpsustused:
Autor: Jan Forsgren
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15904374
Tasuta tarne
6064
8077
-24%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
802 / kuus

3 2022
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

9. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

9. juulist

249

Kuller

9. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

9. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

9. juulist

249

Kuller

9. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Fieseler Fi 156 Storch: The First Stol Aircraft

First flown in May 1936, the Fieseler Fi 156, or, as it was better known, Storch (Stork), was designed in answer to a request from the German Luftwaffe for a short range reconnaissance aircraft. For its time, the Fi 156 had amazing performance and flight characteristics, what today is known as STOL (Short Take Off and Landing). It could take off from a lawn considerably smaller than a football field. During the Second World War, the ubiquitous Storch was the airborne eyes of the German Wehrmacht (Army), also being used on daring rescue missions, including the rescue of the Italian dictator Mussolini. The last flight out of Berlin was made in a Storch. Many were sold to Germany's allies, while one was used by Churchill after D-Day to observe the progress of the invasion. Others were used by the RAF as squadron 'hacks', with one being flown off an aircraft carrier. The STOL concept was copied by many countries, including France, Japan and the USSR. Post-war, production continued in Czechoslovakia, France and Romania, with more than 3,000 being built. Some are still flying.
The innovative Fi 156 was the progenitor of today's STOL aircraft. Operated in large by the German Luftwaffe, it also saw service with more than 20 other air arms. Post-war, the Fi 156 continued in production in Czechoslovakia and France. Many were used in French Indochina. Today, the Fi 156 is a highly valued vintage aircraft.

Üldine tooteinfo: Fieseler Fi 156 Storch: The First Stol Aircraft

Kauba ID: 15904374
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Fonthill Media Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jan Forsgren
Lehekülgede arv: 208
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Fieseler Fi 156 Storch: The First Stol Aircraft
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki