Digital Divisions: How Schools Create Inequality in the Tech Era

Täpsustused:
Autor: Matthew H. Rafalow
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 16072874
TASUTA TARNE al 20 €
3179
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Digital Divisions: How Schools Create Inequality in the Tech Era

In the digital age, schools are a central part of a nationwide effort to make access to technology more equitable, so that all young people, regardless of identity or background, have the opportunity to engage with the technologies that are essential to modern life. Most students, however, come to school with digital knowledge they&;ve already acquired from the range of activities they participate in with peers online. Yet, teachers, as Matthew H. Rafalow reveals in Digital Divisions, interpret these technological skills very differently based on the race and class of their student body. While teachers praise affluent White students for being &;innovative&; when they bring preexisting and sometimes disruptive tech skills into their classrooms, less affluent students of color do not receive such recognition for the same behavior. Digital skills exhibited by middle class, Asian American students render them &;hackers,&; while the creative digital skills of working-class, Latinx students are either ignored or earn them labels troublemakers. Rafalow finds in his study of three California middle schools that students of all backgrounds use digital technology with sophistication and creativity, but only the teachers in the school serving predominantly White, affluent students help translate the digital skills students develop through their digital play into educational capital. Digital Divisions provides an in-depth look at how teachers operate as gatekeepers for students&; potential, reacting differently according to the race and class of their student body. As a result, Rafalow shows us that the digital divide is much more than a matter of access: it&;s about how schools perceive the value of digital technology and then use them day-to-day.

Üldine tooteinfo: Digital Divisions: How Schools Create Inequality in the Tech Era

Kauba ID: 16072874
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: The University of Chicago Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Matthew H. Rafalow
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Digital Divisions: How Schools Create Inequality in the Tech Era
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki