Nüüdsest alates! TASUTA TARNE üle Eesti KÕIGILE al. 20 € ostust! 

Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition

Täpsustused:
Autor: Gary King, Robert O. Keohane, Sidney Verba
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2 021
Kauba ID: 12328656
Tasuta tarne
8123
10548
-23%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
848 / kuus

3 2709
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

15. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

15. juulist

249

Kuller

15. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

15. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

15. juulist

249

Kuller

15. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition

The classic work on qualitative methods in political scienceDesigning Social Inquiry presents a unified approach to qualitative and quantitative research in political science, showing how the same logic of inference underlies both. This stimulating book discusses issues related to framing research questions, measuring the accuracy of data and the uncertainty of empirical inferences, discovering causal effects, and getting the most out of qualitative research. It addresses topics such as interpretation and inference, comparative case studies, constructing causal theories, dependent and explanatory variables, the limits of random selection, selection bias, and errors in measurement. The book only uses mathematical notation to clarify concepts, and assumes no prior knowledge of mathematics or statistics.Featuring a new preface by Robert O. Keohane and Gary King, this edition makes an influential work available to new generations of qualitative researchers in the social sciences.

Üldine tooteinfo: Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition

Kauba ID: 12328656
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,16 x 0,24 m, 0,3 kg
Kirjastus: Princeton University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Gary King, Robert O. Keohane, Sidney Verba
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2 021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Designing Social Inquiry: Scientific Inference in Qualitative Research, New Edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki