Crisis Communication in China: Strategies taken by the Chinese Government and Online Public Opinion

Täpsustused:
Autor: Wei Cui
Lehekülgede arv: 212
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 15115214
Tasuta tarne
10299
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
790 / kuus

3 3433
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

22. juunist

000

Omniva pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Postkontor

26. juunist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

26. juunist

249

Kuller

26. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

26. juunist

Tasuta tarne
000

Postkontor

26. juunist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

26. juunist

249

Kuller

26. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Crisis Communication in China: Strategies taken by the Chinese Government and Online Public Opinion

While past public crises were addressed by focusing on protecting the public safety and maintaining public order, public crises today, such as the COVID-19 outbreak, require different responses and face more challenges. Crisis Communication in China examines crisis communication strategies taken by the Chinese government during public crises and discusses how the public react to these strategies, exploring the cultural context and the development of digital media as critical factors underlying the strategies adopted. Much of the previous research on crisis communication in China adopted Coombs' Situational Crisis Communication Theory. However, as a theory proposed and developed in the West, its application in a non-Western culture requires testing. In addition, cultural influences and the role of digital technology have been discussed in some existing literature, but few studies have attempted to integrate these elements into crisis communication theories. In order to fill these two gaps, this research analyses the Chinese government's crisis communication strategies during the H7N9 crisis, examining not only the government's management of the crisis but also the public's reaction to the official communication process. It also explores the cultural context and the development of digital media as critical factors underlying the strategies adopted. The analysis contributes to development of a comprehensive theory that incorporates these two elements, which shows and identifies related crisis communication strategies emerged from cultural traditions and the development of digital media.

Üldine tooteinfo: Crisis Communication in China: Strategies taken by the Chinese Government and Online Public Opinion

Kauba ID: 15115214
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Emerald Publishing Limited
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Sotsiaalteaduste raamatud
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Wei Cui
Lehekülgede arv: 212
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Crisis Communication in China: Strategies taken by the Chinese Government and Online Public Opinion
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki