Constructing Science: Connecting Casual Reasoning to Scientific Thinking in Young Children

Täpsustused:
Autor: Deena Skolnick Weisberg, David M. Sobel
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 12335652
11571
14685
-21%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
727 / kuus

3 3857
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

21. maist

000

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

22. maist

199

Omniva pakiautomaat

22. maist

219

DPD pakiautomaat

22. maist

249

Smartpost pakiautomaat

22. maist

259

Kuller

22. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Constructing Science: Connecting Casual Reasoning to Scientific Thinking in Young Children

An examination of children’s causal reasoning capacities and how those capacities serve as the foundation of their scientific thinking.Young children have remarkable capacities for causal reasoning, which are part of the foundation of their scientific thinking abilities. In Constructing Science, Deena Weisberg and David Sobel trace the ways that young children’s sophisticated causal reasoning abilities combine with other cognitive, metacognitive, and social factors to develop into a more mature set of scientific thinking abilities. Conceptualizing scientific thinking as the suite of skills that allows people to generate hypotheses, solve problems, and explain aspects of the world, Weisberg and Sobel argue that understanding how this capacity develops can offer insights into how we can become a more scientifically literate society.Investigating the development of causal reasoning and how it sets the stage for scientific thinking in the elementary school years and beyond, Weisberg and Sobel outline a framework for understanding how children represent and learn causal knowledge and identify key variables that differ between causal reasoning and scientific thinking. They present empirical studies suggesting ways to bridge the gap between causal reasoning and scientific thinking, focusing on two factors: contextualization and metacognitive thinking abilities. Finally, they examine children’s explicit understanding of such concepts as science, learning, play, and teaching.

Üldine tooteinfo: Constructing Science: Connecting Casual Reasoning to Scientific Thinking in Young Children

Kauba ID: 12335652
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,23 m, 0,37 kg
Kirjastus: MIT Press Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Deena Skolnick Weisberg, David M. Sobel
Lehekülgede arv: 384
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Constructing Science: Connecting Casual Reasoning to Scientific Thinking in Young Children
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki