Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video

Täpsustused:
Autor: Amy Mollett, Cheryl Brumley, Chris Gilson, Sierra Williams
Lehekülgede arv: 328
Ilmumisaasta: 2017
Kauba ID: 18145884
Tasuta tarne
5163
Lisa korvi
683 / kuus

3 1721
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

8. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

8. juulist

249

Kuller

8. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

8. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

8. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

8. juulist

249

Kuller

8. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video

This dynamic, engaging guide empowers you to go beyond bar charts and jargon-filled journal articles to bring your research online and present it in a way that highlights and maximises its relevance through social media.Drawing upon a wealth of timely, real-world examples, the authors present a framework for fully incorporating social media within each step of the research process. From visualising available data to tailoring social media to meet your needs, this book explores proactive ways to share cutting edge research. A complete ‘how to’ for communicating research through blogs, podcasts, data visualisations, and video, it teaches you how to use social media to: - create and share images, audio, and video in ways that positively impacts your research - connect and collaborate with other researchers - measure and quantify research communication efforts for funders   - provide research evidence in innovative digital formats - reach wider, more engaged audiences in academia and beyondThrough practical advice and actionable strategies, this book shows how to achieve and sustain your research impact through social media.
This book will help researchers to maximize the impact and highlight the innovation of their research by showing them how to get the most out of social media when evaluating, presenting and disseminating their work.

Üldine tooteinfo: Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video

Kauba ID: 18145884
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,24 m, 0,56 kg
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Kommunikatsioon
Autor: Amy Mollett, Cheryl Brumley, Chris Gilson, Sierra Williams
Lehekülgede arv: 328
Ilmumisaasta: 2017

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Communicating Your Research with Social Media: A Practical Guide to Using Blogs, Podcasts, Data Visualisations and Video
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki