Breaking the Social Media Prism: How to Make Our Platforms Less Polarizing

Täpsustused:
Autor: Chris Bail
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15772004
5131
6957
-26%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
678 / kuus

3 1711
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

12. juunist

000

Smartpost pakiautomaat

13. juunist

000

Omniva pakiautomaat

13. juunist

000

Postkontor

13. juunist

000

DPD pakiautomaat

13. juunist

249

Kuller

13. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Smartpost pakiautomaat

13. juunist

000

Omniva pakiautomaat

13. juunist

000

Postkontor

13. juunist

000

DPD pakiautomaat

13. juunist

249

Kuller

13. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Breaking the Social Media Prism: How to Make Our Platforms Less Polarizing

A revealing look at how user behavior is powering deep social divisions online-and how we might yet defeat political tribalism on social media In an era of increasing social isolation, platforms like Facebook and Twitter are among the most important tools we have to understand each other. We use social media as a mirror to decipher our place in society but, as Chris Bail explains, it functions more like a prism that distorts our identities, empowers status-seeking extremists, and renders moderates all but invisible. Breaking the Social Media Prism challenges common myths about echo chambers, foreign misinformation campaigns, and radicalizing algorithms, revealing that the solution to political tribalism lies deep inside ourselves. Drawing on innovative online experiments and in-depth interviews with social media users from across the political spectrum, this book explains why stepping outside of our echo chambers can make us more polarized, not less. Bail takes you inside the minds of online extremists through vivid narratives that trace their lives on the platforms and off-detailing how they dominate public discourse at the expense of the moderate majority. Wherever you stand on the spectrum of user behavior and political opinion, he offers fresh solutions to counter political tribalism from the bottom up and the top down. He introduces new apps and bots to help readers avoid misperceptions and engage in better conversations with the other side. Finally, he explores what the virtual public square might look like if we could hit "reset" and redesign social media from scratch through a first-of-its-kind experiment on a new social media platform built for scientific research. Providing data-driven recommendations for strengthening our social media connections, Breaking the Social Media Prism shows how to combat online polarization without deleting our accounts.

Üldine tooteinfo: Breaking the Social Media Prism: How to Make Our Platforms Less Polarizing

Kauba ID: 15772004
Kategooria: Ühiskonnateemalised raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Kirjastus: Princeton University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Chris Bail
Lehekülgede arv: 240
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Breaking the Social Media Prism: How to Make Our Platforms Less Polarizing
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki