Art of Client Service: The Classic Guide, Updated for Today's Marketers and Advertisers 3rd Edition

Täpsustused:
Autor: Robert Solomon, Ian Schafer
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2016
Kauba ID: 14332111
Tasuta tarne
4899
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

3. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

3. juulist

249

Kuller

3. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

3. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

3. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

3. juulist

249

Kuller

3. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 85% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Art of Client Service: The Classic Guide, Updated for Today's Marketers and Advertisers 3rd Edition

In a letter to the author, advertising agency Ogilvy & Mather’s Chair and CEO emeritus Shelly Lazarus said, “The book is terrific.  It’s an easy read, and I agree with every word.”Danny Meyer, legendary restaurateur and CEO of the Union Square Hospitality Group, described the book as providing, “sensible, timeless advice for distinguishing your brand through generosity of spirit.”This book outlines how to build better client relationships and work smarter with colleagues. It transforms what is viewed as an elusive, even ephemeral pursuit, not easily characterized by a precise skill set or inventory of responsibilities, into something definable and actionable, governed by a precise checklist of things designed to help guide work.The new version begins with a synthesis discussions the author has had with a wide range of advertising and marketing people about “what’s wrong with advertising,” setting up the material to follow.  It ends with a provocative question, “Is account management dead,” that the author counters in convincing fashion.  In between there is practical, accessible content designed to help people get better at what they do.

Üldine tooteinfo: Art of Client Service: The Classic Guide, Updated for Today's Marketers and Advertisers 3rd Edition

Kauba ID: 14332111
Kategooria: Turunduse raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Majandus, turundus, avalikud suhted
Kirjastus: John Wiley & Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Raske
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Jah
Autor: Robert Solomon, Ian Schafer
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2016

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Art of Client Service: The Classic Guide, Updated for Today's Marketers and Advertisers 3rd Edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki