Online and Matching-Based Market Design

Täpsustused:
Autor: Federico Echenique, Nicole Immorlica, Vijay V. Vazirani, Alvin E. Roth
Lehekülgede arv: 742
Ilmumisaasta: 2023
Kauba ID: 18813793
TASUTA TARNE al 20 €
7820
Lisa korvi
817 / kuus

3 2608
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

10. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

10. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Online and Matching-Based Market Design

The rich, multi-faceted and multi-disciplinary field of matching-based market design is an active and important one due to its highly successful applications with economic and sociological impact. Its home is economics, but with intimate connections to algorithm design and operations research. With chapters contributed by over fifty top researchers from all three disciplines, this volume is unique in its breadth and depth, while still being a cohesive and unified picture of the field, suitable for the uninitiated as well as the expert. It explains the dominant ideas from computer science and economics underlying the most important results on market design and introduces the main algorithmic questions and combinatorial structures. Methodologies and applications from both the pre-Internet and post-Internet eras are covered in detail. Key chapters discuss the basic notions of efficiency, fairness and incentives, and the way market design seeks solutions guided by normative criteria borrowed from social choice theory.

Üldine tooteinfo: Online and Matching-Based Market Design

Kauba ID: 18813793
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Cambridge University Press
Raamatu keel: Inglise keel
Tüüp: Raamatud eneseharimiseks
Autor: Federico Echenique, Nicole Immorlica, Vijay V. Vazirani, Alvin E. Roth
Lehekülgede arv: 742
Ilmumisaasta: 2023

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Online and Matching-Based Market Design
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki