International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation 9th edition

Täpsustused:
Autor: Isobel Doole, Robin Lowe, Alexandra Kenyon
Lehekülgede arv: 496
Ilmumisaasta: 2022
Kauba ID: 14322666
TASUTA TARNE al 20 €
9015
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
12199
Lisa korvi
691 / kuus

3 3005
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
12199
  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation 9th edition

Major global events such as the COVID-19 pandemic and the UN Sustainable Development Goals have changed the business landscape with significant consequences for trade. Understanding such environmental issues, politics, economics and more, is critical in international marketing strategy. Fully updated and revised, the ninth edition of this popular text reflects the changing focus of international marketing and ensures students are fully up-to-date with the challenges posed by new patterns of development in global markets. It provides accessible content from around the world including newly emerging economies as well as explaining increasingly global risks and the role of digital developments. An exciting range of features including Management Challenges, Illustrations and contemporary case studies guide students through the complexities of international marketing as it responds to a rapidly changing environment.

Üldine tooteinfo: International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation 9th edition

Kauba ID: 14322666
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: Cengage Learning EMEA
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Raamatud ettevõtlusest
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Isobel Doole, Robin Lowe, Alexandra Kenyon
Lehekülgede arv: 496
Ilmumisaasta: 2022

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

International Marketing Strategy: Analysis, Development and Implementation 9th edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1698 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

13. novembrist

000
Võimalikud tarneviisid
12199