Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition

Täpsustused:
Autor: Lisa Spiller, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 784, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 13501206
TASUTA TARNE al 20 €
7839
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
10699
-
11631
Lisa korvi
819 / kuus

3 2613
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. novembrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

15. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

15. novembrist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
10699
Minced
11631 14757
  • 94% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition

In this latest edition of her classic text, Lisa Spiller takes an insightful, in-depth look at contemporary marketing concepts, tactics, and techniques and the dynamic innovations that continue to drive and shape this multi-faceted, multi-dimensional field.Direct, Digital, and Data-Driven Marketing recognizes the growth of the various digital formats as the newest interactive channels for conducting modern marketing. But it does not overlook the traditional principles of direct marketing still relevant today. This book examines the field both as it once was and as it is evolving. With plenty of learning features online resources, the 5th edition provides an engaging journey, which will leave any marketing student with a thorough knowledge of how all kinds of businesses manage regular communication with their customer base and target demographic.

Üldine tooteinfo: Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition

Kauba ID: 13501206
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,19 x 0,25 m, 1,5 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Lisa Spiller, Täpsustamata
Lehekülgede arv: 784, Täpsustamata
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Direct, Digital & Data-Driven Marketing 5th Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1698 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

13. novembrist

000
Võimalikud tarneviisid
10699
Müüja: Minced 4.4
(459 ostja hinnangud)
-21%
0 €

Omniva pakiautomaat

14. novembrist

000
Võimalikud tarneviisid
11631 14757