Digital Makeover - How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse: How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse

Täpsustused:
Autor: B Collin
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12195195
TASUTA TARNE al 20 €
4599
Müüja: KATARATA 4.6
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

4. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

DPD pakiautomaat

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

4. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

4. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: KATARATA 4.6
  • 84% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Digital Makeover - How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse: How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse

Get an insider’s perspective into how this 110-year old world leader in beauty built on its legacy to transform itself into a digital and tech powerhouse   Digital Makeover: How L'Oréal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse examines L’Oréal’s successful people-driven digital transformation. Professors and authors Beatrice Collin and Marie Taillard set out exactly how L’Oréal turned itself into a digital and tech powerhouse by building on its legacy to reimagine relationships inside the company, and with its customers and partners.  Digital Makeover comprehensively describes L’Oréal’s strategy, including:  - Maintaining market leadership in the face of disruption  - Believing in the transformative power of the organization, its legacy and its people  - A social-centric approach to beauty tech, ecommerce and digital services  - The company’s successful play for market dominance in China  - Case studies that showcase best practices for digital transformation across sectors  Digital Makeover is perfect for anyone interested in business strategy, marketing, or digital transformation, as well as businesspeople and leaders from inside and outside the beauty industry, and belongs on the shelves of anyone with an interest in organizational transformation, management, leadership and digital strategies. 

Üldine tooteinfo: Digital Makeover - How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse: How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse

Kauba ID: 12195195
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: John Wiley Sons Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pole informatsiooni
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Täpsustamata
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: B Collin
Lehekülgede arv: 224
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Digital Makeover - How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse: How L'Oreal Put People First to Build a Beauty Tech Powerhouse
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki