CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Peter Navin, David Creelman
Lehekülgede arv: 281
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 15874834
TASUTA TARNE al 20 €
6543
8652
-24%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
865 / kuus

3 2181
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

23. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

23. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

23. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

23. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

23. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

23. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

23. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

23. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition

The extremely positive response to the first edition of The CMO of People from both practitioners and educators spoke of the value of fresh ideas along with specific steps on how to execute them. This second edition of Peter Navin and David Creelman's pathbreaking book, with new sections including industry leaders' insights from Nike, UKG, and DocuSign, corroborates the approach that sees the CMO of People as a business focused people function that utilizes the proven tools of the marketing function and creates a predictable and immersive employee experience that drives productivity and performance. If the human resources function in your talent-centric organization is not bringing the excitement and business impact it should, you need a new mental model that approaches getting the best from people with the same mindset marketing uses to get the best results with customers. Just as the Chief Marketing Officer curates an experience to get the best lifetime value from customers, the head of HR, the CMO of People, can curate an experience to get the best lifetime value from employees. This unique book discusses: What it takes to change the character and intensity of an organization How to run HR so that it has impact Why we need to structure the HR department differently How to find unconventional people to staff this unconventional model How to create a predictable and immersive end-to-end experience for employees How a CMO of People can overcome barriers and drive performance

Üldine tooteinfo: CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition

Kauba ID: 15874834
Kategooria: Majandusalased raamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Kirjastus: De Gruyter
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Majandusteadus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Peter Navin, David Creelman
Lehekülgede arv: 281
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

CMO of People: Manage Employees Like Customers 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki