Visual Communication: Understanding Images in Media Culture

Täpsustused:
Autor: Giorgia Aiello, Katy Parry
Lehekülgede arv: 312
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 13215641
TASUTA TARNE al 20 €
5557
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
8599
Lisa korvi
735 / kuus

3 1853
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

16. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

16. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
8599
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Teised on vaadanud

Toote kirjeldus: Visual Communication: Understanding Images in Media Culture

Visual Communication: Understanding Images in Media and Culture provides a theoretical and empirical toolkit to examine implications of mediated images. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to students' own work. The book: Illustrates a range of perspectives, from content analysis and semiotics, to multimodal and critical discourse analysis Explores the centrality of images to issues of identity and representation, politics and activism, and commodities and consumption Brings theory to life with a host of original case studies, from celebrity videos on Youtube and civil unrest on Twitter, to the lifestyle branding of Vice Media and Getty Images Shows students how to combine approaches and methods to best suit their own research questions and projects An invaluable guide to analysing contemporary media images, this is essential reading for students and researchers of visual communication and visual culture.

Üldine tooteinfo: Visual Communication: Understanding Images in Media Culture

Kauba ID: 13215641
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,4 x 0,3 x 0,1 m, 0,65 kg
Kirjastus: SAGE Publications Inc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Teaduskirjandus
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Giorgia Aiello, Katy Parry
Lehekülgede arv: 312
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Partnerite pakkumised
Reklaam

Hinnangud ja arvustused (0)

Visual Communication: Understanding Images in Media Culture
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Soovitame osta koos: Visual Communication: Understanding Images in Media Culture

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1796 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

11. detsembrist

000
Võimalikud tarneviisid
8599

Parimad pakkumised müüjalt Bookstore Krisostomos