Nüüdsest alates! TASUTA TARNE üle Eesti KÕIGILE al. 20 € ostust! 

The New Marketing : How to Win in the Digital Age

Täpsustused:
Autor: Cheryl Burgess, Mark Burgess
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 7460501
5500
Müüja: Globuss 4.8
Pakkumised teistelt müüjatelt (3):
7812
-
11856

On jäänud vähem kui 5 tk

Lisa korvi
727 / kuus

3 1834
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

Neljapäeval, 13. juunist

000

Omniva pakiautomaat

14. juunist

000

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

000

Postkontor

14. juunist

000

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Kuller

14. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

14. juunist

000

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

000

Postkontor

14. juunist

000

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Kuller

14. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
7812 10174
KATARATA
7899
Pro Baltic
11856 15413
Müüja: Globuss 4.8
  • 100% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: The New Marketing : How to Win in the Digital Age

In our hyper-connected world that is changing at warp speed, marketers recognize the need to shift from traditional marketing methods to a new way that can help them better navigate the unpredictable environment. For traditionalists, this change has posed a challenge. Many have tried to incorporate new approaches into the old models they grew up with, only to be frustrated with the results.

From the bestselling authors of The Social Employee, and LinkedIn Learning course authors, comes a powerful new textbook that cracks the marketing code in our hyper-focused digital age. The New Marketing, with contributions spanning CMO trailblazers to martech disruptors, behavioral economics luminaries at Yale to leading marketing thinkers at Kellogg and Wharton, is a GPS for navigating in a digital world and moves the craft of marketing through the forces of marketing transformation. We can't predict the future.

But our goal is to help make Masters/MBA students and marketing practitioners future-ready and successful.
------------------------------------------------------------------------
Mūsu hipersaistītajā pasaulē, kas mainās strauji, tirgotāji atzīst nepieciešamību pāriet no tradicionālajām mārketinga metodēm uz jaunu veidu, kas var palīdzēt viņiem labāk orientēties neparedzamā vidē. Tradicionālistiem šīs izmaiņas ir radījušas izaicinājumu. Daudzi ir centušies iekļaut jaunas pieejas vecajos modeļos, ar kuriem viņi uzauguši, lai tikai būtu neapmierināti ar rezultātiem.

No visvairāk pārdotajiem sociālā darbinieka autoriem un LinkedIn Learning kursu autoriem nāk jauna spēcīga mācību grāmata, kas uzlauž mārketinga kodu mūsu hiperorientētajā digitālajā laikmetā. Jaunais mārketings ar ieguldījumiem, kas aptver TKO virzošos virzienus līdz martech traucētājiem, Jēlas uzvedības ekonomikas gaismekļiem līdz vadošajiem mārketinga domātājiem Kellogg un Wharton, ir GPS navigācijai digitālajā pasaulē un virza mārketinga prasmes, izmantojot mārketinga pārveidošanas spēkus. Mēs nevaram paredzēt nākotni.

Bet mūsu mērķis ir palīdzēt padarīt maģistra / MBA studentus un mārketinga praktiķus nākotnē gatavus un veiksmīgus.

Üldine tooteinfo: The New Marketing : How to Win in the Digital Age

Kauba ID: 7460501
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,22 x 0,15 x 0,02 m, 0,5 kg
Kirjastus: SAGE Publications Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Sotsioloogia
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Cheryl Burgess, Mark Burgess
Lehekülgede arv: 288
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

The New Marketing : How to Win in the Digital Age
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (3)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(180 ostja hinnangud)
-23%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
7812 10174
Müüja: KATARATA 4.6
(1433 ostja hinnangud)

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

20. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
7899
Müüja: Pro Baltic 4.6
(453 ostja hinnangud)
-23%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
11856 15413