Digital Platforms and Cultural Industries New edition

Täpsustused:
Autor: Philippe Bouquillion, Francois Moreau
Lehekülgede arv: 186
Ilmumisaasta: 2018
Kauba ID: 16216149
0 € tasuta tarne
5056
Lisa korvi
669 / kuus

3 1686
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

15. maist

000

Omniva pakiautomaat

15. maist

0 € tasuta tarne sooduskoodiga TARNE424
219

Postkontor

15. maist

199

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. maist

0 € tasuta tarne sooduskoodiga TARNE424
219

Postkontor

15. maist

199

DPD pakiautomaat

15. maist

249

Smartpost pakiautomaat

15. maist

259

Kuller

15. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Digital Platforms and Cultural Industries New edition

The assessment of the challenges of digital platforms for cultural industries raises many different issues. How platforms choices in content pricing affect the overall value of cultural markets, especially in the case where content just aim at favoring devices’ sales? How are revenues shared between platforms and content right holders? Do creators and artists all benefit from the growth of digital platforms? How usual business models of cultural industries have to adapt to the digital paradigm? Should we observe rather a reinforcement of the star system or the emergence of a long tail? What is the impact on market concentration? Could we expect an increase or a decrease in cultural diversity? What is the role played by recommender systems, playlists and algorithms in influencing consumers’ choices? How to implement efficient public policies given the transnational dimension of digital platforms? The various papers gathered in this book contribute further to these different topics with a focus on empirical issues. The first part gathers the contributions dealing with the analysis of the impact that digital platforms have on the incumbent or legacy players of the original value chain of content industries: content providers, live entertainment producers, consumers, etc. The second part opens the black box of the ecosystem of digital platforms by studying competition among them and among the business models they adopt, as well as the conditions for the emergence of new players.

Üldine tooteinfo: Digital Platforms and Cultural Industries New edition

Kauba ID: 16216149
Kategooria: Entsüklopeediad, teatmeteosed
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,15 x 0,21 m, 0,25 kg
Kirjastus: PIE - Peter Lang
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Kõva
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Infotehnoloogia
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Philippe Bouquillion, Francois Moreau
Lehekülgede arv: 186
Ilmumisaasta: 2018

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Digital Platforms and Cultural Industries New edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki