Social History of the Media 4th Edition

Täpsustused:
Autor: P Briggs
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 15885254
TASUTA TARNE al 20 €
2844
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
4602
-
4645
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

5. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

5. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

5. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
EasyShop
4602
Minced
4645 6374
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Social History of the Media 4th Edition

The first three editions of this bestselling book have established A Social History of the Media as a classic, providing a masterful overview of communication media and of the social and cultural contexts within which they emerged and evolved over time.This fourth edition has been revised and updated throughout to reflect the latest developments in the field. Additionally, an expanded introduction explores the wide range of secondary literature and theory that inform the study of media history today, and a new eighth chapter surveys the revolutionary media developments of the twenty-first century, including in particular the rise of social and participatory media and the penetration of these technologies into every sphere of social and private life.Avoiding technological determinism and rejecting assumptions of straightforward evolutionary progress, this book brings out the rich and varied histories of communication media. In an age of fast-paced media developments, a thorough understanding of media history is more important than ever, and this text will continue to be the first choice for students and scholars across the world.

Üldine tooteinfo: Social History of the Media 4th Edition

Kauba ID: 15885254
Kategooria: Ajalooraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,25 m, 0,73 kg
Kirjastus: Polity Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Ajalooline
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: P Briggs
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Social History of the Media 4th Edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: EasyShop 4.5
(477 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

26. novembrist

000
Võimalikud tarneviisid
4602
Müüja: Minced 4.4
(496 ostja hinnangud)
-27%
0 €

Omniva pakiautomaat

5. detsembrist

000
Võimalikud tarneviisid
4645 6374