Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand

Täpsustused:
Autor: Nicholas Jackson O'Shaughnessy
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12387873
Tasuta tarne 0 p. 00:00:00
2304
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

22. juulist

Tasuta tarne 0 p. 00:00:00
000

Smartpost pakiautomaat

22. juulist

Tasuta tarne 0 p. 00:00:00
000

Postkontor

22. juulist

Tasuta tarne 0 p. 00:00:00
000

DPD pakiautomaat

22. juulist

249

Kuller

22. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

22. juulist

Tasuta tarne 0 p. 00:00:00
000

Smartpost pakiautomaat

22. juulist

Tasuta tarne 0 p. 00:00:00
000

Postkontor

22. juulist

Tasuta tarne 0 p. 00:00:00
000

DPD pakiautomaat

22. juulist

249

Kuller

22. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 96% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand

Hitler was one of the few politicians who understood that persuasion was everything, deployed to anchor an entire regime in the confections of imagery, rhetoric and dramaturgy. The Nazis pursued propaganda not just as a tool, an instrument of government, but also as the totality, the raison d'etre, the medium through which power itself was exercised. Moreover, Nicholas O'Shaughnessy argues, Hitler, not Goebbels, was the prime mover in the propaganda regime of the Third Reich - its editor and first author. Under the Reich everything was a propaganda medium, a building-block of public consciousness, from typography to communiques, to architecture, to weapons design. There were groups to initiate rumours and groups to spread graffiti. Everything could be interrogated for its propaganda potential, every surface inscribed with polemical meaning, whether an enemy city's name, an historical epic or the poster on a neighbourhood wall. But Hitler was in no sense an innovator - his ideas were always second- hand.Rather his expertise was as a packager, fashioning from the accumulated mass of icons and ideas, the historic debris, the labyrinths and byways of the German mind, a modern and brilliant political show articulated through deftly managed symbols and rituals. The Reich would have been unthinkable without propaganda - it would not have been the Reich.

Üldine tooteinfo: Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand

Kauba ID: 12387873
Kategooria: Ajalooraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,14 x 0,22 m, 0,3 kg
Kirjastus: C Hurst & Co Publishers Ltd
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Tüüp: Maailm
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Nicholas Jackson O'Shaughnessy
Lehekülgede arv: 360
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Selling Hitler: Propaganda and the Nazi Brand
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki