British-Built Buses Abroad in the 1980s

Täpsustused:
Autor: Mike Rhodes
Lehekülgede arv: 96
Ilmumisaasta: 2019
Kauba ID: 15629029
TASUTA TARNE al 20 €
3904
5086
-23%
Müüja: Pro Baltic 4.5
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
3780
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

27. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

27. novembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

27. novembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
3780 4199
Müüja: Pro Baltic 4.5

Toote kirjeldus: British-Built Buses Abroad in the 1980s

Like the railway industry in the nineteenth century, Britain was a major player in supplying the world with buses, particularly double-deckers. The principal contributors in the mid-twentieth century were AEC, Daimler and Leyland Motors. Buses were exported throughout the world either as complete vehicles or as a chassis with locally assembled bodywork completing the bus. As early as 1911, Leyland Motors sold five single-deck charabancs to Lisbon Tramways and three to Cape Town Electric Tramways. It says something for the endurance of the British-built chassis when examples of the Daimler CVG in Hong Kong and the AEC Regent III in Lisbon both managed to attain well over twenty-five years of service for their respective operators. As London Transport found itself with a surfeit of serviceable buses in the 1960s, hundreds of redundant RTs, RTLs and RTWs were snapped up by the Ceylon Transport Board. Redundant Atlanteans and Daimler Fleetlines found favour with both KMB and CMB while sixty AEC Swifts saw further service with the Public Transport Association (PTA) and the Education Department on the island of Malta. This book features previously unpublished photographs of British buses in China, India, South Africa, Portugal and Hong Kong.

Üldine tooteinfo: British-Built Buses Abroad in the 1980s

Kauba ID: 15629029
Kategooria: Reisiraamatud, reisijuhid
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,17 x 0,23 m, 0,31 kg
Kirjastus: Amberley Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Riik: Täpsustamata
Tüüp: Pole täpsustatud
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Mike Rhodes
Lehekülgede arv: 96
Ilmumisaasta: 2019

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

British-Built Buses Abroad in the 1980s
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1770 ostja hinnangud)
0 €

Omniva pakiautomaat

3. detsembrist

000
Võimalikud tarneviisid
3780 4199