Staging a Revolution: the Art of Persuasion in the Islamic Republic of Iran

Täpsustused:
Autor: Peter J. Chelkowski, Hamid Dabashi
Lehekülgede arv: 312
Ilmumisaasta: 1995
Kauba ID: 20743223
5140
Lisa korvi
680 / kuus

3 1714
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

28. maist

000

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

28. maist

199

Omniva pakiautomaat

28. maist

219

DPD pakiautomaat

28. maist

249

Smartpost pakiautomaat

28. maist

259

Kuller

28. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Staging a Revolution: the Art of Persuasion in the Islamic Republic of Iran

Staging a Revolution is a visual survey of the public myths and collective symbols used in the making of the Islamic Revolution of Iran (1978-79), and the subsequent war with Iraq (1980-88). Accompanied by historical essays, this is the first book ever to examine this material.Staging a Revolution traces a period of history in which the power of words and images successfully challenged the military might of an established state, setting forth an avalanche of public sentiment that led to revolution. In these pages, the visual and iconographic history of the Islamic Revolution of Iran, little known to the West, is uncovered, from the fiery words of the charismatic leader Ayatollah Khomeini to graffiti, slogans, murals, posters, and banners - words and images that unified much of the nation. The book surveys the wealth of primary sources produced by the various active organs of the Islamic Revolution. Authors, Peter Chelkowski and Hamid Dabashi examine the popular beliefs and rituals disseminated on such objects as stamps, textbooks, banknotes, and even chewing-gum wrappers, objects that deeply influenced the national psyche, stirring people into a revolutionary trance through all aspects of daily life. These primary sources are read with a sensitivity to Iranian history and the Shii Muslim religion, making Staging a Revolution the first book to examine this political event through the very images that set it in motion.
A visual survey of the public myths and collective symbols used in the making of the Islamic Revolution in Iran and the subsequent war with Iraq, from the fiery words of Ayatollah Khomeini to revolutionary posters, graffiti, slogans, murals, posters and banners.

Üldine tooteinfo: Staging a Revolution: the Art of Persuasion in the Islamic Republic of Iran

Kauba ID: 20743223
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Booth-Clibborn Editions
Raamatu keel: Inglise keel
Autor: Peter J. Chelkowski, Hamid Dabashi
Lehekülgede arv: 312
Ilmumisaasta: 1995

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Staging a Revolution: the Art of Persuasion in the Islamic Republic of Iran
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki