Logo Modernism Multilingual edition

Täpsustused:
Autor: Jens Muller, R. Roger Remington
Lehekülgede arv: 432
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12549326
Tasuta tarne
7123
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
10899
Lisa korvi
744 / kuus

3 2375
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

9. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

9. juulist

249

Kuller

9. juulist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

9. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

9. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

9. juulist

249

Kuller

9. juulist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
KATARATA
10899
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Logo Modernism Multilingual edition

Brand new: An unprecedented catalog of modern trademarks  Modernist aesthetics in architecture, art, and product design are familiar to many. In soaring glass structures or minimalist canvases, we recognize a time of vast technological advance which affirmed the power of human beings to reshape their environment and to break, radically, from the conventions or constraints of the past. Less well-known, but no less fascinating, is the distillation of modernism in graphic design.This unprecedented TASCHEN publication, authored by Jens Müller, brings together approximately 6,000 trademarks, focused on the period 1940–1980, to examine how modernist attitudes and imperatives gave birth to corporate identity. Ranging from media outfits to retail giants, airlines to art galleries, the sweeping survey is organized into three design-orientated chapters: Geometric, Effect, and Typographic. Each chapter is then sub-divided into form and style led sections such as alphabet, overlay, dots and squares.Alongside the comprehensive catalog, the book features an introduction from Jens Müller on the history of logos, and an essay by R. Roger Remington on modernism and graphic design. Eight designer profiles and eight instructive case studies are also included, with a detailed look at the life and work of such luminaries as Paul Rand, Yusaku Kamekura, and Anton Stankowski, and at such significant projects as Fiat, The Daiei Inc., and the Mexico Olympic Games of 1968. An unrivaled resource for graphic designers, advertisers, and branding specialists, Logo Modernism is equally fascinating to anyone interested in social, cultural, and corporate history, and in the sheer persuasive power of image and form.   Text in English, French, and German

Üldine tooteinfo: Logo Modernism Multilingual edition

Kauba ID: 12549326
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,04 x 0,25 x 0,37 m, 3,59 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Taschen GmbH
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jens Muller, R. Roger Remington
Lehekülgede arv: 432
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Logo Modernism Multilingual edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: KATARATA 4.6
(1451 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

5. juulist

000
Võimalikud tarneviisid
10899