How to be a Graphic Designer...2nd edition 2nd Revised edition

Täpsustused:
Autor: Adrian Shaughnessy
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2010
Kauba ID: 15863744
2321
Pakkumised teistelt müüjatelt (1):
4343
Lisa korvi
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

14. juunist

000

Postkontor

14. juunist

199

Omniva pakiautomaat

14. juunist

219

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

259

Kuller

14. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

14. juunist

199

Omniva pakiautomaat

14. juunist

219

DPD pakiautomaat

14. juunist

249

Smartpost pakiautomaat

14. juunist

259

Kuller

14. juunist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
4343 6011
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: How to be a Graphic Designer...2nd edition 2nd Revised edition

Graphic designers constantly complain that there is no career manual to guide them through the profession. Adrian Shaughnessy draws on a wealth of experience to provide just such a handbook. Aimed at the independent-minded, it addresses the concerns of young designers who want to earn a living by doing expressive and meaningful work and avoid becoming a hired drone working on soulless projects. It offers straight-talking advice on how to establish your design career and suggestions - that you won't have been taught at college - for running a successful business. This revised edition contains all-new chapters covering professional skills; design thinking; and global trends, including social responsibility, ethics and the rise of digital culture. Also included are interviews with leading designers: Jonathan Barnbrook, Sara De Bondt, Stephen Doyle, Ben Drury, Paul Sahre, Dmitri Siegel, Sophie Thomas and Magnus Voll Mathiassen.

Üldine tooteinfo: How to be a Graphic Designer...2nd edition 2nd Revised edition

Kauba ID: 15863744
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,2 x 0,19 x 0,23 m, 0,2 kg
Tüüp: Disain
Kirjastus: Laurence King Publishing
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Adrian Shaughnessy
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2010

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

How to be a Graphic Designer...2nd edition 2nd Revised edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (1)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(159 ostja hinnangud)
-27%

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

7. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
4343 6011