History of Graphic Design. Vol. 2. 1960-Today Multilingual edition

Täpsustused:
Autor: Jens Muller, Julius Wiedemann
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 12556176
Tasuta tarne
7123
Pakkumised teistelt müüjatelt (2):
8629
-
10899
Lisa korvi
744 / kuus

3 2375
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

5. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

5. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

5. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

5. juulist

249

Kuller

5. juulist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

5. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

5. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

5. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

5. juulist

249

Kuller

5. juulist

599

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Pakkumised teistelt müüjatelt
Minced
8629 11155
KATARATA
10899
  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: History of Graphic Design. Vol. 2. 1960-Today Multilingual edition

Through the turbulent passage of time, graphic design-with its vivid, neat synthesis of image and idea-has distilled the spirit of each age. Surrounding us every minute of every day, from minimalist packaging to colorful adverts, smart environmental graphics to sleek interfaces: graphic design is as much about transmitting information as it is about reflecting society's cultural aspirations and values. This second volume rounds off our in-depth exploration of graphic design, spanning from the 1960s until today. About 3,500 seminal designs from across the globe guide us in this visual map through contemporary history, from the establishment of the International Style to the rise of the groundbreaking digital age. Around 80 key pieces go under the microscope in detailed analyses besides 118 biographies of the era's most important designers, including Massimo Vignelli (New York subway wayfinding system), Otl Aicher (Lufthansa identity), Paula Scher (Citibank brand identity), Neville Brody (The Face magazine), Kashiwa Sato (Uniqlo brand identity), and Stefan Sagmeister (handwriting posters). With his sweeping knowledge of the field, author Jens Muller curates the standout designs for each year alongside a running sequence of design milestones. Organized chronologically, each decade is prefaced by a succinct overview as well as a stunning visual timeline, offering a vivid display of the variety of graphic production in each decade as well as the global landscape which it at once described and defined. This collection of important graphic works represents a long-overdue reflection on the development of a creative field constantly changing and challenging itself. These key pieces act as coordinates through contemporary history, helping us trace the sheer influence of graphic design on our daily lives. Combined with Volume One-which spans from the field's very beginnings until 1959-the tomes offer the most comprehensive exploration of graphic design to date.

Üldine tooteinfo: History of Graphic Design. Vol. 2. 1960-Today Multilingual edition

Kauba ID: 12556176
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,03 x 0,25 x 0,37 m, 4,04 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Taschen GmbH
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Jens Muller, Julius Wiedemann
Lehekülgede arv: 480
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

History of Graphic Design. Vol. 2. 1960-Today Multilingual edition
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki

Pakkumised teistelt müüjatelt (2)

*Konkreetse Müüja pakkumiste suhtes kehtivad tingimused, mis on Müüja määranud antud kauba jaoks ja kogu kaubas sisalduva teabe (sealhulgas ka hinna) eest vastutab Müüja.

Müüja: Minced 4.4
(192 ostja hinnangud)
-22%

Omniva pakiautomaat

27. juunist

000
Võimalikud tarneviisid
8629 11155
Müüja: KATARATA 4.6
(1448 ostja hinnangud)

Omniva pakiautomaat

3. juulist

000
Võimalikud tarneviisid
10899