Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming

Täpsustused:
Autor: Ellen Lupton
Lehekülgede arv: 184
Ilmumisaasta: 2011
Kauba ID: 14313606
TASUTA TARNE al 20 €
2370
Lisa korvi
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

6. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Smartpost pakiautomaat

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Postkontor

6. detsembrist

TASUTA TARNE al 20 €
000

Kuller

6. detsembrist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

  • 95% ostjatest soovitaks seda müüjat.

Toote kirjeldus: Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming

"A 'must have' in the design arsenal."-Cat Normoyle, Professor of Graphic Design, East Carolina University "Provides enough thinking techniques to break out of even the worst creative rut."-Creative Woman's Circle Legendary designer Ellen Lupton demystifies the creative process in another essential graphic design book. Graphic Design Thinking explores a variety of techniques to stimulate fresh thinking to arrive at compelling and viable solutions. Each approach is explained with a brief narrative text followed by a variety of visual demonstrations and case studies. Lupton's hands-on, close-up approach, made famous with Thinking with Type, makes the creative process accessible to anyone and removes the myth that creativity is an in-born talent. Presents a wide range of methods applicable to any brainstorming scenario. * Techniques are grouped around the three basic phases of the design process: defining the problem, inventing ideas, and creating form * From informal strategies that are ideal for quick, seat-of-the-pants thinking, to formal research methods * Learn to approach problems through focus groups, interviewing, brand mapping, and co-design Includes discussions with leading professional designers. Art Chantry, Ivan Chermayeff, Jessica Helfand, Steven Heller, Abbott Miller, Christoph Niemann, Paula Scher, and Martin Venezk reveal how they get ideas and overcome blocks to creativity. Graphic Design Thinking is directed at working designers, design students, and anyone who wants to apply inventive thought patterns to everyday creative challenges in the design process.

Üldine tooteinfo: Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming

Kauba ID: 14313606
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Princeton Architectural Press
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Ellen Lupton
Lehekülgede arv: 184
Ilmumisaasta: 2011

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Graphic Design Thinking: Beyond Brainstorming
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki