Nüüdsest alates! TASUTA TARNE üle Eesti KÕIGILE al. 20 € ostust! 

Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives

Täpsustused:
Autor: Laura Scherling, Andrew DeRosa
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2020
Kauba ID: 14654406
Tasuta tarne
6976
9171
-23%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
922 / kuus

3 2326
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Omniva pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

15. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

15. juulist

249

Kuller

15. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Omniva pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Smartpost pakiautomaat

15. juulist

Tasuta tarne
000

Postkontor

15. juulist

Tasuta tarne
000

DPD pakiautomaat

15. juulist

249

Kuller

15. juulist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives

This timely collection brings together critical, analytic, historical, and practical studies to address what ethics means in the practice of design. Designers face the same challenges as everyone else in the complex conditions of contemporary cultural life-choices about consumption, waste, exploitation, ecological damage, and political problems built into the supply chains on which the global systems of inequity currently balance precariously. But designers face the additional dilemma that their paid work is often entangled with promoting the same systems such critical approaches seek to redress: how to reconcile this contradiction, among others, in seeking to chart an ethical course of action while still functioning effectively in the world. Ethics in Design and Communication acknowledges the complexity of this subject matter, while also demonstrating that in the ongoing struggle towards an equitable and sustainable world, the talents of design and critical thought are essential. Featured case studies include graphic design internships today, the dark web, and media coverage of the 2016 US presidential election. The fact that within this book such a wide array of practitioners, scholars, critics, and professionals commit to addressing current injustices is already a positive sign. Nonetheless, it is essential that we guard against confusing the coercive force of moral imperatives with ethical deliberation when conceiving a foundation for action.

Üldine tooteinfo: Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives

Kauba ID: 14654406
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Disain
Kirjastus: Bloomsbury Publishing Plc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Pehme
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Laura Scherling, Andrew DeRosa
Lehekülgede arv: 272
Ilmumisaasta: 2020

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Ethics in Design and Communication: Critical Perspectives
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki