Divergent Tracks: How Three Film Communities Revolutionized Digital Film Sound

Täpsustused:
Autor: Vanessa Theme Ament
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2021
Kauba ID: 16091724
Ossa! Koguni 100% ostuhinnast saad tagasi Kaup24-eurodes! 0 p. 00:00:00
21643
26771
-19%
Müüja: Minced 4.4
Lisa korvi
818 / kuus

3 7215
Ilma lisatasudeta
Sinu linn

Tallinna väljastuspunkt (Mustamäe tee 46, Tallinn)

22. maist

000

Postkontor

23. maist

199

Omniva pakiautomaat

23. maist

219

DPD pakiautomaat

23. maist

249

Smartpost pakiautomaat

23. maist

259

Kuller

23. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Postkontor

23. maist

199

Omniva pakiautomaat

23. maist

219

DPD pakiautomaat

23. maist

249

Smartpost pakiautomaat

23. maist

259

Kuller

23. maist

399

Tähelepanu! Tarneajad on esialgsed ning selguvad pärast tellimuse vormistamist ja tasumise aega. Lõplik tarnekuupäev on märgitud tellimuse kinnituses.

Müüja: Minced 4.4

Toote kirjeldus: Divergent Tracks: How Three Film Communities Revolutionized Digital Film Sound

"By examining three case studies of award-winning soundtracks from cult films-Barton Fink (1991), Bram Stoker's Dracula (1992), and The English Patient (1996)-it becomes clear that major American film communities, when confronted with the initial technological changes of the 1990s, experienced similar challenges with the inelegant transition from analogue to digital. However, their cultural and structural labor differences governed different results. Vanessa Ament, author of The Foley Grail (2009), rather than defining the 1990s as an era of technological determinism-a superficial reading-it is best understood as one in which sound professionals became more viable as artists, collaborated in sound design authorship, and influenced this digital transitionto better accommodate their needs and desires in their work"--
By examining three case studies of award-winning soundtracks from cult films-Barton Fink (1991), Bram Stoker's Dracula (1992), and The English Patient (1996)-it becomes clear that major American film communities, when confronted with the initial technological changes of the 1990s, experienced similar challenges with the inelegant transition from analogue to digital. However, their cultural and structural labor differences governed different results.Vanessa Ament, author of The Foley Grail (2009), rather than defining the 1990s as an era of technological determinism-a superficial reading-it is best understood as one in which sound professionals became more viable as artists, collaborated in sound design authorship, and influenced this digital transition to better accommodate their needs and desires in their work.

Üldine tooteinfo: Divergent Tracks: How Three Film Communities Revolutionized Digital Film Sound

Kauba ID: 16091724
Kategooria: Kunstiraamatud
Tootepakendite arv: 1 tk.
Paki suurus ja kaal (1): 0,3 x 0,3 x 0,1 m, 0,2 kg
Tüüp: Täpsustamata
Kirjastus: Bloomsbury Publishing Plc
Raamatu keel: Inglise keel
Kaane tüüp: Täpsustamata
Vorming: Traditsiooniline raamat
Raamat väljavõttega: Ei
Autor: Vanessa Theme Ament
Lehekülgede arv: 176
Ilmumisaasta: 2021

Toodete pildid on illustratiivsed ja näitlikud. Tootekirjelduses sisalduvad videolingid on ainult informatiivsetel eesmärkidel, seega võib neis sisalduv teave erineda tootest endast. Värvid, märkused, parameetrid, mõõtmed, suurused, funktsioonid, ja / või originaaltoodete muud omadused võivad nende tegelikust väljanägemisest erineda, seega palun tutvuge tootekirjeldustes toodud tootespetsifikatsioonidega.

Hinnangud ja arvustused (0)

Divergent Tracks: How Three Film Communities Revolutionized Digital Film Sound
Jäta esimene arvustus!
Toote hindamiseks pead olema sisse logitud ja toote Kaup24.ee e-poest eelnevalt ka ostnud.
Hinda toodet

Küsimused ja vastused (0)

Küsi toote kohta teistelt ostjatelt!
Esita küsimus
Teie küsimus on edukalt saadetud. Sellele küsimusele vastatakse 3 tööpäeva jooksul
Küsimus peab olema vähemalt 10 tähemärki